Onze boeken
De Oh Norman Diary
Verkopen is vandaag de dag complexer en veeleisender dan voorheen. Klanten hebben meer keuze, meer kennis en hogere verwachtingen dan ooit tevoren. Dit vraagt om een klantgerichte bedrijfscultuur en nieuwe competenties van uw (sales) medewerkers. Met ons programma kunt u deze transitie organisatiebreed (en wereldwijd) realiseren met training en coaching volgens een uitgekiende top-down en bottom-up aanpak. Als een van de snelst groeiende trainingsburo's, met klanten in Noord-Amerika, Europa en Azië, implementeert Oh Norman™ al meer dan twintig jaar haar unieke verkooptrainingsprogramma in consultatieve verkooptechnieken en sales management.
Het boek, de Oh Norman™ Diary biedt een uitgebreide introductie tot consultatieve verkoopvaardigheden en laat zien hoe een verkoopcultuur kan worden ingebed in een bedrijf waar deze nog niet bestaat. Het is gericht aan individuele verkopers en hun bedrijven die dagelijks de uitdaging aangaan producten en services te verkopen aan hun klanten. Dit fictieve verslag van het leven van een verkoper en zijn bedrijf, wordt gezien door de ogen van Mr. Joe Average: Norman G. Getit. Geschreven door verkopers voor verkopers, toont dit vermakelijke en toch verhelderende boek hoe de 'Normans' van deze wereld kunnen slagen en duurzame klantrelaties kunnen opbouwen met behulp van consultatieve verkooptechnieken. Dit boek laat zien hoe verkopers en de bedrijven waarvoor ze werken kunnen nadenken over intelligente en individuele strategieën die bijdragen aan het succes van hun klanten. Om dit te bereiken, begint 'Norman' te leren van de klant, met behulp van nieuwe manieren van communiceren en door toepassing van een moderne benadering van verkopen.
De Oh Norman™ Diary is te
koop op Amazon.com